لیگ اروپا آرشیو خبر ها
الگری: پیروزی آسانی نبود

الگری: پیروزی آسانی نبود

پیروزی پرگل سه بر صفر برابر نانت، رقیب فرانسوی و صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ اروپا در شرایطی که بانوی پیر به این برتری و موفقیت نیاز داشت ارزش زیادی داشت. مکس الگری، مربی یووه در حالی که از این برتری خوشحال بود گفت:

 

خوشحال هستم، بازی آسانی نبود به ویژه بعد از بازی رفت. اینجا فشار هواداران بسیار زیاد است اما در پایان موفق به برتری سه بر صفر شدیم و این فشار به تیم کمک کرد تا برنده شود. در سرعت پاس دادن باید بهتر شویم، در برخی مناطق زمین توپ تقریبا راکد می ماند و ما سرعت کافی نداریم، باید این کم تحرکی را از بین ببریم. باید بدانیم که در نگه داشتن توپ و سرعت در پاسکاری می توانیم موفق شویم درست مانند گل هایی که زدیم.

 

دی ماریا

 

قهرمانان با یکدیگر تفاوت دارند. اما همه چیز ساده است و پیچیده نیست. زمانی که بازیکنی در این سطح داری سایر بازیکنان آرامش دارند و مسائلی و شرایط فنی ای را می بینند که دیگران نمی بینند. به هر حال دسته بندی در میان بازیکنان وجود دارد، بازیکنان خوب، بازیکنانی که کمی سطح کمتری دارند و قهرمانان.

 

فاجولی

 

فاجولی؛ میرتی و بازیکنانی که بیشتر بازی می کنند به هر حال تفاوت در مهارت بازیکنان وجود دارد، این جوانان نیاز به بازی کردن دارند، هر از گاهی بسیار خوب و گاهی سطح بازی شان افت می کند. تجربه به آنها در ادامه کمک می کند. فاجولی تکنیک خوبی دارد و من برای او خوشحالم.

 

اما الگری در ادامه تاکید کرد که یووه فراموش نمی کند که از لیگ قهرمانان خارج شده

 

ما باید بپذیریم که از لیگ قهرمانان خارج شدیم و قهرمانی در لیگ اروپا اسان تر است با این حال تیم های بزرگی در این رقابت ها وجود دارند که شرایط را سخت می کند. ما وظیفه داریم که تلاش مان را انجام دهیم و در لیگ اروپا و کوپا ایتالیا تا پایان مسیر برویم و در نهایت ببینیم کجا می ایستیم.

 

غایبین

 

ما در لیگ قهرمانان حذف شدیم، غایبینی داشتیم، جوانان بازی نمی کردند و در حال حاضر شرایط طوری شده که برخی از جوانان در یک بازی می توانند و در یک بازی چنان درخشان نیستند، این طبیعی ست. ما در رده هفتم لیگ ایستادیم و باید همین طور با شرایطی که داریم حرکت کنیم. نگاه کنید ناپولی تیمی ست که یک تیم کامل و هماهنگ دارد، نه تنها یک و یا چند بازیکن. ما برابر بنفیکا حذف شدیم رقیبی که یک تیم خوب بود که خیلی خوب کار کرد. ما در لیگ قهرمانان اشتباه کردیم اما شرایط در لیگ سری آ فرق دارد.

 

پیروزی یک بر صفر مورد علاقه الگری

 

امروز در حالی که سه بر صفر پیش بودیم عصبانی بودم چون اشتباهات تکنیکی زیادی داشتیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: